kolmapäev, 4. aprill 2018

Valparaiso - minu unistuste linn

Veebruaris käisin ma Valparaisos, mis on veel üks kogemus, mis mulle väga tähtis on ja alatiseks meelde jääb.

Valparaiso oli minu bucket-listis juba enne Tšiili tulekut ja nii ma ütlesingi endale ja teistele, et ma ei lahku enne Tšiilist kui ma olen selle linna tänavatel kõndinud. Jutustades siis hostemale oma väikesest unistusest ütles tema nagu nii muuseas, et neil elab Valparaisos üks tuttav tädi ja ma võiksin minna koos oma vanema õega ja tema juures elada. Ja nii läks Valparaisosse mineku mõte veel 3 korda paremaks, sest 1) ma ei pidanud maksma elamiskulude eest 2) ma sain sinna minna koos oma hostõega!

Bussi ootamas ja meid reisile saatmas

10 tundi öist bussisõitu ja väga väga elevil
Vaade bussiaknast Santiago lähedal
Valparaiso - Valle de paraiso - Paradiisiorg on linn Santiagost veidikene põhjas mere ääres. See on linn ajalooga, kus igal nurgal ootab sind mõni üllatus või seinamaaling; kus igaüks disainib oma maja isemoodi, et erineda ja oma päritolu näidata; kus on tavaline, et keegi mängib trollis kitarri ja laulab kõva häälega; kus bussi astub keegi vanem mees ja räägib sulle lühidalt terve linna ajaloo ära; kus leidub selliseid piirkondi, kuhu isegi politsei ei sisene, sest see on liiga ohtlik; kus mina sain veeta nädalakese ühes tõeliselt armsas ladina-ameerika peres ja mis mulle tõeliselt südamesse jõudis.




Valparaisost leiab väga palju vanu lifte, mis sealsetel mäekülgedel transpordiks on.


Meie giid ja host Valparaisos - üks väga armas ja rõõmsameelne tädi, kes Valparaisot läbi ja lõhki tunneb
Vaade minu toa aknast öösel

Viña del Mar koos oma lilledest kellaga (vt taustal) on teine kuulus linn, mis asub kohe Valparaiso kõrval
Sandboarding - ehk siis liivalauatamine, mis on peaaegu sama, mis lumelauatamine ainult et liiva peal ilmselgelt




Üks väga paljudest Valparaiso vaimustavatest seinamaalingutest

"Mida sina teed, et maailma muuta?"

Valparaiso oli kõike seda, mida ma enne vahetusaastat ette kujutasin kui Ladina-Ameerikat. Nägin ka tõelist vaesust, üksteise otsa ehitatud majakesi, mis nägid välja nagu võiksid kohe mööda mäekülge alla lohiseda ja kuulsin lugusid, mida minul kui meie turvalisest Eestit pärit noorel oli raske uskuda.

Loodan, et nautisite pilte ja minu lühikest ülevaadet Valparaisost, sest minule igatahes jäi sellest paigast kustumatu mälestus. :)

1 kommentaar:

  1. We are direct mandate to Certified Financial Instrument providers in United Kingdom. Our providers engage in Lease and Purchase of Bank Guarantee {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Loans and financial instruments issued from AAA Rated banks mainly HSBC London, Deutsche Bank AG Frankfurt and Barclays Bank. Our providers are very reliable, Ready, Willing and able to complete BG/SBLC between 10M-5B EURO/USD

    We will be glad to share our working procedures with you upon request to proceed towards establishing a successful business relationship. Feel free to contact below

    Email: heywoodfinanceltd@gmail.com
    Skype: heywoodfinanceltd

    Leasing Price: 4%+1%
    Buying Price: 32%+2%
    Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    Regards,
    Henry Neville Moser
    HEYWOOD FINANCE LTD

    VastaKustuta