reede, 9. märts 2018

3 kuud suvevaheaega??!!

Heihei

Detsembris, jaanuaris ja veebruaris minul kooli ei olnud. "3 kuud suvevaheaega??!! Oh, kuidas sul veab.." Jaa, ma ütleksin, et ma olen tänulik, et mul oli oma vahetusaasta jooksul võimalus ka muud teha kui ainult koolis käia, aga see ei tähenda, et nende 3 kuu jooksul kordagi igav ei hakanud ja kohe kindlasti olin ma väga valmis möödunud esmaspäeval jälle kooli minema! Sest kool on see koht, kus kõiki sõpru näha saab ja nüüd, kus ma juba vabalt hispaania keelt räägin saan ma öelda, et mul pole kunagi varem koolis nii lõbus olnud. Aga enne veel kui koolist räägin, hüppan korra tagasi suve algusesse.

 Ilm oli tohutult soe, aga see jõgi oli jääkülm ja kõige külmem veekogu, kus ma kunagi ujunud olen. Kui minult enne küsiti kas ma ujuma ka lähen, siis mina vastasin, et muidugi ma olen ju Eestist ja külma ei karda, aga hiljem seda enam ei öelnud.
Üks minu kõige lemmikumaid kohti maailmas, kus päikeseloojangut vaadata
Aastavahetus Tšiilis oli üks parimaid, mis mul olnud on. Meile tulid sugulased külla ja kui kell sai 12 siis kõik kallistasid tugevasti ja see oli nii armas. Tšiilis on oma ilutulestiku tegemine keelatud ja tavaliselt ei näegi Santiagost eemal ilutulestikku, aga see aasta korraldas meie linnake siin ka ilutulestiku, nii et siis vaatasime seda. Edasi tuli juba tants ja muusika. Öeldakse, et kes teeb uusaastaööl kohvriga külale ringi peale, see saab uuel aastal palju reisida ja muidugi ei saanud ma seda võimalust kasutamata jätta. Kella 1 ajal läksime minu täditütre ja sõpradega peole, mis toimus lageda taeva all ja tantsisime Ladina-Ameerika muusika saatel päikesetõusuni.

Mina, minu vanem õde Chely, noorem õde Kishi ja täditütar Nati


Uue aasta esimene päikesetõus
Veel mõned mälestused suvest.. :)


Tšiilis võid päris kindel olla, et ükskõik kus sa ka poleks, siis peaaegu alati on sinuga ka üks koer. Seekord tegin ma koerale natuke pai ja tema seepeale tahtis kohe mulle sülle ronida. Kui hiljem taksoga koju sõitsime, siis jooksis see armsake meil elu eest takso järel nii kaua kui jaksas.

Color Run (5 km jooks, kus iga kilomeetri peal visatakse kõiki värvidega)
Minu Tšiili vanaema ja vanaisa

Järgmises postituses kirjutan ühest oma suve tippsündmusest ja siis edasi juba koolist ja kõigest muust.

Saadan kõigile tervitused ja kallistused, eriti oma kahele kõige suuremale fännile ja toetajale, minu väga kallitele vanaemadele! Ja vabandan, et vahepeal nii kaua ei kirjutanud.

Hasta luego!! :)

2 kommentaari:

  1. Rõõm oli Sinu puhkusest lugeda ja huvitavaid pilte vaadata.Tervitan ja kallistan
    Sind ja meie uusi sugulasi!

    VastaKustuta
  2. BEST AVAILABLE WAY TO FINANCIAL FREEDOM {upstoxfunding@yahoo.com}
    Are you looking for financial freedom? Are you in debt, you need a loan to start a new business? Or you collapse financially, do you need a loan to buy a car or a house? Have you ever been rejected by your bank in ever finance? You want to improve your financial? You need a loan to pay off your bills pay off? No more looking, we welcome you for an opportunity to get all types of loans at a very affordable 3% interest rate for others. For information, contact us now by email at: {upstoxfunding@yahoo.com}

    Do you have a bad credit? Do you need money to pay bills? Is it necessary to start a new business? Do you have an unfinished project due to poor funding? Do you need money to invest in any specialty that will benefit you? And you do not know what to do. We offer the following loans;both Personal loans [secure and unsecured], Business loans [secure and unsecured] ,combination loans ,Student loans,Consolidation loans and so many others.

    Company name: UPSTOX FUNDING
    Company Email: upstoxfunding@yahoo.com
    Text/Call :+1(302) 273-5794.

    VastaKustuta