kolmapäev, 1. november 2017

Tee seda, mida sa ei julge teha

Tahaksin jagada teiega oma oktoobrikuu viimase päeva muljeid, sest see oli üks väga väga eriline ja tähtis päev minu jaoks.

Niisiis 2 nädalat tagasi küsis meie klassijuhataja, kes on ühtlasi lenguaje ehk nagu keele õpetaja, kes tahab osaleda näidendis, mis meil tuleb ette valmistada Dia del Teatro (teatripäeva) jaoks. Suure sebimise käigus hüüdsid mu klassikaaslased, et Mari tahab ja nii ma lõpuks tõstsin käe, ise arvates, et see on mingi niisama nali, sest mina ja terve kooli ette hispaania keeles näitlema? Mmmm pigem mitte.

Järgmine päev saime kätte oma tekstid ja hakkasime, siis oma osasid pähe kulutama. Meie näidendi nimi oli "Remolienda" ja see on Tšiili komöödia, mis on kirjutatud sellises õiges Tšiili slängis, mida keegi väga tänapäeval enam tõsimeeli ei kasuta, aga see pole välja surnud, seda tuntakse ikka ja see pakub alati kõigile palju nalja. Meie armas klassijuhataja kirjutas meie näidendisse sisse ühe blondi Euroopast. Võite 3 korda arvata, kes teda mängis. Kui alguses ma ei saanud ikka üldse aru, millest see näidend räägib, siis mida rohkem me harjutasime ja me harjutasime iga päev, seda rohkem ma hakkasin aru saama, kuni lõpuks sain peaaegu kõigest aru. 

Iga päev ületasime enda võimeid natuke ja mitte kunagi ei oleks ma 2 nädalat tagasi arvanud, et sellest tuleb nii suur ja vinge asi nagu sellest tuli. Eile jõudis kätte see päev, kui me pidime oma valminud esitust esitama terve kooli ees (!!). Kõigepealt hommikul poole kooli ees ja pärastlõunal teise poole ees. Meie üle naerdi väga ootamatult palju ja see tegi kogu esituse nii lõbusaks ja kergeks. Pärastlõunal naerdi kohati nii kaua, et me lihtsalt seisime laval ja ootasime, et jälle rääkida saaks. Endal oli ka muidugi väga naljakas. Pärast kõik tulid ja ütlesid, et nii hästi läks ja me olime nii õnnelikud!

Minu parimad näitlejad klassikaaslased ja klassijuhataja

Minu koolis on olnud palju vahetusõpilasi, aga ma olen esimene, kes sellest teatripäevast osa võttis!! :))))) Ma olen nii tohutult tänulik, et mulle see võimalus osaleda anti ja et ma selle iseendale andsin, sest see on kindlasti üks kogemus, mida ma ei unusta.

Meie näidend rääkis kolmest jorsist maalt, kes läksid linna naist otsima, ja kolmest prostituudist, kellest ühe oli tema elu armastus koos pojaga maha jätnud, mistõttu oli ta väga mures, et ükski teine mees teda koos pojaga ei taha (mina). Kolmandas vaatuses saavad kolm prostituuti ja kolm jorssi kokku ja ilmselt ei ole väga raske arvata, kuidas see lugu lõppeb. :)

Kolm prostituuti - minu väga kallid sõbranjed Ivanna ja Coni

Varsti varsti lisan siia ka video - stay tuned.. :)

- siin ta on: https://www.youtube.com/watch?v=heUM0qVfA7Q

Adioss!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar