pühapäev, 11. juuni 2017

Maailma lõppu

Hola!

Mul on uudiseid!!! 9. juunil olen mina siis klassireisil Peterburis, söön pitsat ja järsku vaatan, et mulle on Instagramis ja Facebookis tulnud sõbrakutse ühelt Tšiili tüdrukult. Järgmisel päeval kirjutab ta mulle, et ta on minu hermana chilena ehk siis Tšiili õde. See oli ääretult armas! :)

Kui ma küsisin, et ta räägiks mulle oma perest, siis sain vastuseks selle pildi.

Roma ja Hachiko

First things first MUL ON 2 KOERA!! See on juba pool võitu minu jaoks, sest mul ei ole Eestis koduloomi ja ma väga lootsin, et Tšiilis saab olema. Ta ütles, et neile öeldi, et mulle meeldivad loomad. Sii.

Mul on ka ema, isa ja kaks õde (16 ja 20).

Ma hakkan elama Lõuna-Tšiilis väikeses Pitrufquéni linnas. Vikipeedia järgi elab seal 22000 inimest, mis ei ole tegelikult üldse väga vähe. See on 30 kilomeetri kaugusel suuremast linnast Temucost. Pitrufquénis elas ka "Minu Tšiili" autor. :)

Linna peaväljak ja PALM

Juba mõnda aega tagasi sain ma teada ka oma lennugraafiku. Ma asun Tšiili poole teele 25. juulil ning läbi Londoni ja Madridi jõuan Santiagosse kohaliku aja järgi kell 7.20 hommikul. Ma armastan lendamist ja Londonit ja Hispaaniat ehk see teekond on nagu mulle loodud.

44 days left...

See you

1 kommentaar:

  1. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas teil on projekti lõpuleviimiseks vaja ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil minu ettevõttega ühendust võtta. Osutame kõikvõimalikke laenuteenuseid, sh pika- ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus – saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastamine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär – soodne intressimäär 3%.
    * Kõrge kinnitusmäär – teil on 99,9% tõenäosus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta